BMW E30 STROKER

MODEL: BMW E30
SILNIK: 320i -> Swap na M20B25 -> Stroker do 2.8 + wał z M52 przerobiony na NV + frezowane tłoki M54 + większa chłodnica
MOC / MOMENT: 215 KM / 265 NM
UKŁAD DOLOTOWY:  Kowersja przepływomierza (Maf -> Map) , głowica po portingu, orurowanie FMIC
UKŁAD WYDECHOWY: Wydech przelotowy 2,5″ + Końcowy tłumik RM Motors
ELEKTRONIKA: EcuMaster Det III + AFR Bosch LSU 4.9 + Dodatkowy wentylator elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY: Szpera 35%
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix (przód), Bilstein B6 + Sprężyny H&R (tył) + usztywniona buda + rozpórki przód/tył, konwersja zwrotnic (4×100 -> 5×120) + Magiel E36
UKŁAD HAMULCOWY: Konwersja z BMW E36 2.8
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: kierownica z osadzeniem
CAR-AUDIO: Radio Clarion + głośniki Morel ultra tempo Integra 692