O Nas

Kiepska ekipa to trójka kumpli ze wspólną pasją, którzy po godzinach pracy zbierają się w garażu i uciekają od codzienności poprzez dłubanie w zmęczonych życiem, dwudziestoletnich samochodach. Zastanawiający jest fakt, czy bardziej dość mają oni, czy samochody, przy których majstrują. Każdy zlot w garażu zaczyna się od 30 minutowego roastu, któregoś z członków ekipy, po czym rozpoczynają się jakiekolwiek działania.

Żaden z nas nie naprawia samochodów zawodowo, czego nie można powiedzieć o psuciu. Wszystkiego co jest związane z mechaniką samochodową, uczymy się samodzielnie, często na własnych błędach. Nieustannie robimy postępy i zdobywamy doświadczenie. Pomimo nazwy KiepskyGarage, wszystkie prace wykonujemy starannie, uczciwie i nie uznajemy półśrodków. Niekiedy zdarzy nam się zapłakać nad zapieczoną sondą, lub ukręconą śrubą, ale nigdy się nie poddajemy i z każdej sytuacji wychodzimy obronną ręką!

Skład:

Daniel Chlupka – BIZON

Najbardziej zdeterminowany z całej ekipy. Jego ulubionym zajęciem jest spawanie oraz walka z zapieczonymi śrubami. Nie wróci do domu, dopóki nie odkręci “tej głupiej pi**y”. Jego determinacja w tej kwestii czasami jest irytująca , lecz z reguły okazuje się niezbędna. W sumie, Bizon sam w sobie jest irytującym człowiekiem, ale jego przynależność do ekipy jest kluczowa.
Kiedy uda mu się wykręcić sondę z przerdzewiałego wydechu, skacze, cieszy się i macha rękami jak mała dziewczynka. Daniel nie lubi marnować czasu, dlatego przerwę na papierosa robi jedynie co 30 minut, w myśl zasady: “Ten kto pali, ma przerwę”. Znawca Alfy Romeo.

Tak, Alfy Romeo…

Oręż:
* Migomat / TIG
* Klucz płaskooczkowy 22
* Breszka – “Negocjator”
* Papierosy

Charakterystyczne umiejętności:
* Biegła znajomość zaklęć po łacinie
* Spawanie bez gazu wszystkiego co wpadnie mu w ręce
* “K***a dawaj tą brechę”
* Odkręcanie śrub w przeciwnym kierunku (“obruszanie gwintu”)
* “Ale bym se coś pospawał…”

Maciej Pyrzalski – RUSTY

Zawsze służy pomocą we wszelkich pracach i potrafi rozluźnić atmosferę jakimś ubogim żartem. Znawca marki BMW. Maciek trochę mimo woli został kierowcą testowym, tudzież kaskaderem, ponieważ testuje samochody, które staramy się naprawić… najczęściej te, które mają problem z hamulcami. Aktualnie jest odpowiedzialny za składanie silnika SR20.

Oręż:
* Monsterek i szlugi Bizona
* Smartfon
* Siła mięśni i cięta riposta
* Zafira z zerwanym rozrządem
* Telefon do taty

Charakterystyczne umiejętności:
* Wprowadzanie samochodu na kanał (tak jak robi to
koordynator naziemnego ruchu lotniczego)
* “Ni ch**a nie odkręcicie tego”
* Ciśnięcie Bizonowi
* “Gdzie są nasadki?”
* Jak się porządnie napompuje na siłowni, to odkręca wszystko bez przedłużki, a silniki przenosi pod pachą.



Krzysztof Domagała – BIG CIAP

Pasjonat japońskiej motoryzacji, próbuje udowodnić sobie i reszcie świata, że tuning wolnossących silników bez potencjału, ma sens. W tej walce z wiatrakami zawsze może liczyć na pomoc reszty ekipy. Mimo tego, że na co dzień jest spokojną osobą, szybko traci cierpliwość gdy coś idzie nie tak jak sobie zaplanował. I właśnie wtedy włącza mu się tryb naprawiania wszystkiego młotkiem… Lubi eksperymentować z układami dolotowymi i wydechowymi w silnikach “bez turba”. Ma jakieś tam pojęcie o Nissanach….

Oręż:
* Lutownica
* Laptop
* Młotek – “Egzekutor”
* “Dekolt hydraulika”
* Dremel

Charakterystyczne umiejętności:
* Rozwiercanie ukręconych śrub.
* Ostoja spokoju – Nic na siłę, wszystko młotkiem.
* Strzelanie półmetrowymi marchewami z wydechu.
* Podłączanie wszystkich elektronicznych ustrojstw i strojenie ecu.
* Jak się schyla to pękają mu plecy
* Mistrz portingu